Да ли је био проблем у процесу рада који је захтевао решење?
Да ли је била област рада која се развија, унапређује?
Да ли се то једноставно може описати речима „било је ОК да се то уради“?
Будите прецизни како се ваш рад уклапа у организациону пословну/развојну стратегију. Замислите себе да сте члан комисије који испред себе има 50 пријава и да треба да изабере најбољу пријаву која приказује најефикасније и најефективније резултате, шта би она садржала?
Урадите домаћи из маркетинга. Објасните на јасан и концизан начин у чему је остварен добитак или корист вашег рада, пројекта, стратегије. Сама иновација не мора да буде скупа и да захтева велике инвестиције како би се остварили велики резултати. Треба направити разлику и објаснити. Наведите буџет који сте имали на располагању. Комисији је тешко да процени стратегију у потпуности без податка о буџету који је био на располагању. Повећајте себи шансе са потпуним објашњењем пословног успеха.
Ако се изостави било шта, комисији ће се отежати рад када буде упоређивала вашу пријаву са осталим и када се буде доносила одлука ко иде даље то јест у ужи круг. Ужи избор пријава се прави на основу описа, када се направи ужи круг онда се приступа даљим корацима а то је попуњавање упитника који се добија од стране Коморе менаџера људских ресурса Србије и посета Комисије подносиоцу пријаве и разговор о пријави. Треба имати у виду да чланови Комисије могу тражити и неке додатне информације у вези пријаве.
Опишите добијене резултате са индикаторима који су коришћени за мерење прогреса тј. успеха. Будите јасни приликом објашњења добијених резултата. Не затрпавајте Комисију са непотребним бројевима, прикажите само релевантне податке.
Објашњење пријаве мора да покрива тражене/наведен критеријуме. Ако ће вам бити лакше ставите поднаслове са наведеним критеријумима. Ово ће учинити прегледнијем пријаву и олакшати рад Комисији.
Урадите домаћи из маркетинга. Објасните на јасан и концизан начин у чему је остварен добитак или корист вашег рада, пројекта, стратегије. Сама иновација не мора да буде скупа и да захтева велике инвестиције како би се остварили велики резултати. Треба направити разлику и објаснити. Наведите буџет који сте имали на располагању. Комисији је тешко да процени стратегију у потпуности без податка о буџету који је био на располагању. Повећајте себи шансе са потпуним објашњењем пословног успеха.
Треба имати у виду да је Комисија састављена од врхунских стручњака, научника који су дали велики допринос менаџменту људских ресурса у Србији. Усредсређеност на детаље вам омогућује лакши пролаз у ужи круг. Комисија неће да давати нижу вредност пријавама које су „лошије“ правописно написане, али би требало обратити пажњу, јер ипак представљате себе. Размислите о фонтовима и презентацији; не дозволите да непрофесионална, тешко прочитана пријава омета неки сјајан садржај.
У контексту је сва мудрост. Можда није иновативна ствар али начин на који је спроведена је фантастичан, за награду. То доказују, показују резултати. Бити креативан је велика ствар и умеће.
Не устручавајте се да се обратите за додатне информације које су вам потребне. Ту смо да вам помогнемо да остваримо заједнички успех. Ваш успех и резултат је и наш успех.
Да ли пријаву прослеђујете индивидуално или тимски?
За коју категорију се пријављујете?
Да ли се пријављујете у више категорија како би увећали шансе за добијање награде?
Да ли сте обезбедили све потребне информације и материјал који би био од користи и увећао шансе за добијање награде?
Треба имати у виду да само људи који су радили на пројекту су релевантни да представе резултате и срж успеха. Не двоумите се да се предложите за награду ако сте сигурни да остварени резултати су ваши и да вас представљају у најбољем светлу.
Ми тражимо успешне људе и организације.
Input your search keywords and press Enter.